tiistai 6. heinäkuuta 2010

Mi cumpleaños


Aurinkoa, ystäviä, herkkuja, naurua, kukkia.... tänään on ollu mun SYNTYMÄPÄIVÄ ja ihana päivä on ollukki!<3
Aamulla heräsin ennen kaheksaa valmistautumaan töihin. Olin meikkaamassa kun isosisko alkaa laulaa omassa sängyssä "paljon onnea vaan" ihan unen pöpperössä! hihii ihana! sitten oon jo melkein valmiina lähtöön niin iskä soittaa (jonka työpaikalla oon auttamassa)ettei tarvikkaan tulla töihin! Aurinko paisto täyeltä terältä! siispä terassille syömään aamupalaa ja ottamaan aurinkoa. AAAH kesän ensimmäiset rusketusrajat ;)

Klo 12 suuntasinkin sitten kuitenkin kaupunkiin toiseen työpaikkaan! luvassa ois kolmen tunnin työpäivä, mutta pomo patisti mut kuiteski aikasemmin viettämään synttäreitä ihanaan auringonpaisteeseen! kävin syömässä jäätelöannoksen kahvilassa Jennan kans ja sitten vähäksi aikaa rannalle.

Ystävät oli tervetulleita kakkukahville illemmalla, joten piti sitä ennen keretä kotiin. Postilaatikon alla olikin odottamassa äitiltä ihana yllätys: kukkakimppu, kortti ja karkkia :)
Ihana oli kyllä nähä kaikkia Kemin ystäviä taas yhessä paikkaa ja samalla aikaa! HAHA sitä naurun määrää ja huutoa ku kaikki asiat piti kertoa toisille yhteen ääneen, mitä on kuullu ja keltäki :D ihania olette! Meillä oli kyllä hauskaa. Korujaki sain ja teetä, suurena teen ystävänä ku oon meillä päin tunnettu! Tosi onnistunu synttäripäivä on kyllä ollu puolin ja toisin! Oon taas niin ONNELLINEN<3

Huomenna mennään äitin kans Ouluun. Ihanaa viettää äitinki kans aikaa ku nyt synttäripäivänä ei nähtykkää ollenkaa, mutta huomenna sitten pietään omat partyt! toivottavasti luontoäiti antaa meille hyvän sään huomiseks. Ainaski me käyään kattelemassa hieman tarvittavia tavaroita vaihtoa varten :)
Jäänki sitten sinne Ouluun Tiian luokse perjantaihin asti! Ihanaa ottaa vähän taukoa tästä Kemeilystä ja vaihtaa vähän maisemaa ja toki nähä Tiiaaki kunnolla ennen lähtöä!

Tämmösen päivän jälkeen sitä miettii, että minne sitä on ittensä laittamassa! On täällä Suomessa kyllä todellakin sellasiakin asioita mitä jään kaipaamaan ja muistelee ilolla. Ihana hostsiskoki on onnitellu mua moneen otteeseen tänään! Se oliki oppinu suomeks sanomaan onnea ;D haha. Mutta ens vuonna tähän samaan aikaan on bileet vasta alkamassa kun minä täytän 18, enkä ole suinkaan Suomessa vaaan EN ARGENTINA :DD JEE!

Cumpleaños feliz, cumpleaños feliz, te deseamos todos, cumpleaños feliz!

3 kommenttia:

  1. :)Fiilikset vaihtelee.... onneksi! <3

    VastaaPoista
  2. hei onnee marika! :) lähtö lähenee" <3333 oon niin happy sun puolestas! :)

    VastaaPoista
  3. kiitti menni<3 NIINPÄ!! ihan hullun vähän aikaa ennää :o

    VastaaPoista