keskiviikko 18. elokuuta 2010

TODAYYYYY!!

Apua mulla ois ihan hirveesti asiaa ja vähän aikaa kirjottaa! Oon nimittäin just hotellin koneella ja tässä on tollanen aikarajotus.. Elikkäs oon tällä hetkellä Vantaalla ja TÄNÄÄN OIS SE PÄIVÄ mitä oon oottanu jo ihan sika kauan.
En voi vieläkään tajuta, että tosiaan illalla lähen kohti uutta ja tuntematonta..

No mutta kelataanpas taaksepäin. Olin siis Sonkajärvellä kolme yötä ja sitten luulin meneväni Kuopioon, mutta eihän siinä ihan niin käynytkään :D Iisalmessa mun matka pysähtykin, kun siellä leirintäalueen mökissä ootti shokki! Mulle oli järjestetty YLLÄTYSLÄKSIÄISET!!! Ihan hullua! en oo oikeesti kokenu mittään vastaavaa ja menin ihan shokkiin ku kaikki ystävät ja äiti sun muut ilmesty yhtäkkiä ikkunoista ja ovista ku luulin ettiväni mopon osia kyseisestä mökistä... :D itkuhan siinä tuli ja tärisin varmaan puoli tuntia..
Meillä oli kyllä tosi ihana ilta siellä, kiitos vielä sikana kaikille <3

Joo no sitten menin loppujen lopuksi Kuopioon ja siellä näin ihan sikana kaikkia ystäviä ja tuttavia! Fiilikset tosta lähöstä muuttu sen parin päivän aikana ihan sikana: mua ei jännittäny yhtään ja tuntu vaan, että miks mää oon ees lähössä minnekkään ku täällä on niin ihania kaikki! Mutta siis kyllä mää oikeestikki haluan lähtee mutta ärsyttää ku tietää ettei kaikki oo ennallaan ku tullee takasin! mutta jostain pittää luopua että saa jotain uutta... niinhän se mennee.

No sitten eilen illalla lähin Kuopiosta junalla kohti Helsinkiä ja äiti oli sitten kans samassa junassa. Asemalla oli varmaan kymmenen ystävää saattamassa ja hitsi ei kyyneliltä vältytty. Vitsi tuntuu ouvolta että ei oikeesti nää kettään vuoteen. Sain myös nipun kirjeitä ja kaulakorun! sain myös Jennalta semmosen sydänkorun Kemistä lähtiessä ja ne on nyt mulla kummatki kaulassa! kiits <3
Sitten eilen käytiin äitin kans mun kummitytön perheen luona kyläilemässä! Pikkunen kummityttö oli jo kasvanu mahottomasti, osas jo kävelläkki :) Ihan outoa että se on jo melkeen 2 ku tuun takasin.

Nyt oon siis täällä lähtövalmiina ja en tiiä ootanko vai enkö oota iltaa! Tosi outo fiilis kyllä. Nyt voi sanoa jo että jännittää.. mutta kaitpa se kuuluu asiaan.. HUIII ei ole ennää monta tuntia! Nytten ois tarkotus lähtee Jumboon kiertelee äitin ja ullen kans ja tekkee vielä viimehetken ostoksia. APUA EN HALUA HYVÄSTELLÄ! :(

Mutta nyt täytyy lopetella ku käy aika hieman vähiin! Jee oon oottanu tätä hetkeä, että saan kirjottaa, että palataan asiaan sitten toisella puolella maapalloa !! JIHUUU tämä tyttö lähtee maailmalle :D

ADIÓS FINLANDIA! täältä tullaan maailma !

5 kommenttia:

  1. Marikaaa !

    Minäki oon just hotellin koneella, ja tunnin päästä pitää luovuttaa huone. Tää tuntuu aivan oudolta, ei hitsi minä oon vaan niin innoissani. :)

    Kohta nähdään kentällä, enää muutama tunti ! PARASTA ?! :D

    VastaaPoista
  2. Hei Marikaaa!

    Sinä oot jo siellä maailman toisella puolella, mahtaa olla huippua! :D Kirjota sitten ku kerkeet kaikkee minkälaista siellä on ja miltä on tuntunu. Odotan jo innolla, musta tulee innokas lukia ;) Terveisiä täältä syksyisestä ja harmaasta kemistä..

    <3: Angelina

    VastaaPoista
  3. myäääääää hyvät matkat ja sillllee! älä tipu konneesta tjms! muruhei heippamoi :'(

    VastaaPoista
  4. Heippa Marika!

    Nyt sitten se pitkä ootus on päättyny ja matkas on alakanu.
    Nyt alakaa mielenkiintonen aika meilä kaikila, ko saahaan seurata sun tekemisiä sielä "kaakana" ja laskeminen millon tuut takas.

    Sitä ennen toivotaan kuitenkin, että lähes vuosi on uusia ja meiliinpainuvia tarinoita täynä, ootamme niitä malttamattomina.

    Sole poka mikhän ko pittää kengät maasa ja kinthat käesä ettei pää palelu - hyvin se mennee!!!

    Terv. Kari

    VastaaPoista
  5. voi ei oot jo nyt jossain pariisissa niin kaukana täältä pohojosesta! ilmottele että oot hengissä ja kirjottele ja annat sit kaikki osotteet yms muut juttuset! muista piettää lippu korkealla ja ittes miehenä! ikävä sua, olet rakas! <3

    -jenntta

    VastaaPoista