maanantai 9. elokuuta 2010

10 días

Huiii kauhia! Ens viikolla ois sitten lähtö kohti Argentiinaa.. Lähtöön on siis kymmenen päivää, mutta kotoa lähen jo kolmen yön päästä!

Aika mennee silleen ettei ehi ees aatella. Melkeen kolme viikkoa sitten mietittiin siskon kans, että mulla on vielä neljä viikkoo lähtöön ja siskolla vaan kolme! Mun isosisko siis viettää Espanjassa neljä kuukautta. Eilen aamulla sitten käytiin saattamassa sitä Ouluun asti ja ihan tosi outoa aatella ettei nää siskoa vuoteen! Jos luet tätä siellä jossain maailmalla niiin toivon sulle ihan tosi paljon kaikkeee hyvää ja olet tosi rakas<3

Mutta joo nyt on siis tapahtunu melko paljon viime kirjottamasta. Oon jutellu hostsiskon ja serkkujen kans skypessä jonku verran! Ei olla juteltu silleen mittään järkevää, mutta nyt ainaki tiiän esimerkiks sen että koulussa saa meikata ja käyttää kynsilakkaa ja että Buenos Airesissa on paljo halvempaa ku Mendozassa :D Sitte oli ihan huippua nähä se sisko ja se vaikutti ihan huipulta.. MUTTA EI HEMMETTI! se ei puhu eikä ymmärrä englantia paljoo ollenkaa. Ja tää mun espanja ei oo todellakaa mikään vahvin niin me käytiin keskustelua sen 15-vuotiaan serkun avustuksella, joka osaa englantia. HAH saapa nähä mitä kieltä mää sepostan kahen viikon päästä ku mennään perheisiin! no toivottavasti saan itteni ymmärretyksi.

Niin tosiaan on tässä muutaki tapahtunu. Olin töissä melkeen sen kaks viikkoa ja sitte kävin pari viikonloppua taaksepäin Qstockissa yhen mun hyvän ystävän kans! Sitte nyt viime lauantaina oli Kemissä sellanen alhonkaturock, jonne mennee koko Kemin nuoret. Siellä näin sitten kaikkia tuttuja ja oli ihan mukavaa, ainaki alku ilta!


Qstock'10 ja Maija


Alhonkaturock'10 ja sisko

Ainiii ja sitte perjantaina mulla oli semmoset läksiäisten tapaset kotona. Oli ihan tosi ihana ja tunnelmallinen ilta! Oli ystäviä ja hyvää ruokaa ja onneks vielä ilma oli aivan loistava verrattuna näihin sadepäiviin! Kiitos vielä kaikille jotka oli paikalla, ootte ihania<3 mua vaan harmittaa ku värkkäsin mun kameran kans niin poistin vahingossa kaikki parhaimmat kuvat siltä illalta :( kuitenki jäi joitaki otoksia..


Vaihtojärjestelyt alkaa olla jo aikalailla pulkassa! Tilasin lentokonneeseen gluteenittoman ruoan ja sitte ne laittaa mulle afs:ltä varuilta sellasen lapun, mikä auttaa mua saamaan ottaa omia evväitä konneeseen! Hmm tännään pitäis käyä apteekissa ostamassa lääkkeitä ja vielä yks rokote pitäis ehtiä ottaa!
Tuntuu, että nyttenki ois miljoona hommaa mitä pitäis tehä ja mää vaan istun tässä! mulla on tasan nää kolme päivää tässä aikaa hoitaa kaikki hommat ja sitte alkaaki mun matka! Ensin Sonkajärvelle vähän sukuloimaan, siitä Kuopioon näkemään ystäviä ja sitten Helsinkiin. Vitsi ku mun pitäis osata pakata silleen, että ottaisin sinne reissulle sellasia vaatteita mitä en ota sinne vaihtoon ja kaikkee pitäis osata miettiä, mutta mää en oo ees vielä alottanu pakkaamista! KÄÄK! Musta tuntuu että ne kilorajotukset ei oikeen oo mun kans sammaa mieltä, mutta täytyy yrittää päästä niien kans johonki yhteisymmärrykseen!

Kohta ois tarkotus lähtee kaupunkiin ja nähä paria ystävää ja sanoa niille heipat! ihan tuskaa tää hyvästeleminen, mutta onneks ne on täällä sitten ku tuun takasi :) Sitte keskiviikkona ois parhaan ystävän Jennan synntärit! Apua! saattaa olla vimppa kerta ku nähhään vuoteen :o

Nyt on oikeesti alkanu tuntuu siltä, että lähen oikeesti jonnekki ja ihan kohta! Saapi nähä miltä tuntuu kymmenen päivän päästä ku lähtöön on ennää semmoset alle 7 tuntia! Huiiii!

No mutta voii olla että kirjotan tässä vielä lähipäivinä miten mun pakkaaminen edistyy.. saa nähä miten ehin! mutta nyt ADIÓS :)

2 kommenttia:

  1. Vähän toi kuulostaa kivalta! :) Vitsi mullakin vaa kasvaa matkakuume ku luen näitä blogeja! Hassu ajatella että sitten vuoden päästä kun mä lähen, niin te kaikki oottekin tullu jo takaisin
    :s Haha kyllä mä uskon että pystyt ihan hyvin kommunikoimaan sun perheen kanssa. Käytät vaan mahollisimman paljon elekieltä niin kaikki hoituu! :)

    VastaaPoista
  2. Niin no onneks sää voit näistä meän blogeista vähän lueskella että miten sielä mennee niin ossaa vähän varautua :))
    toivottavasti ne nyt jotain ymmärtäis mitä niille yritän sönköttää!! haha mää oon varmaan joku käsillä puhumisen maailmanmestari ku tuun takasi ku puhun jo nyt käsillä :D

    VastaaPoista