perjantai 14. toukokuuta 2010

Kevät vaiko syksy?

Hahaa! joku varmaan jo tympääntyy lukemaan näitä mun päivittäisiä kirjotuksia tänne, ku puran innostustani vaihtovuodesta tänne kirjottamalla, ku muuten ihmisillä varmaan menee hermot ku hoen koko ajan samoja asioita..

Mutta tänään on ollu aivan mahtava sää ulkona, oon ottanu aurinkoa ja hillunu tuolla toppi päällä vaikka on vasta toukokuun puoliväli.. Hassua ajatella, että Argentiinassa on nyt syksy ku siellä menee vuodenajat just päinvastoin kun meillä Suomessa! Siellä ihmiset alkaa lisäämään vaatetta ku meillä vaatteet vaan vähenee. Luin just tänään viimisen blogipäivityksen sellasen yhen tytön blogista, joka on nyt ollu melkeen vuoden ite Argentiinassa vaihossa ja aivan mahtavalta vaikuttaa kyllä. Meinaa ruveta tuntuu siltä, että Argentiina on liian hyvä ollakseen totta, koska oon kuullu ja lukenu sieltä vaan hyvää ja positiivista. Mutta toivottavasti pitää myös paikkaansa mun vaihtovuonna.

Asiasta viidakkoon! Oon tässä yrittäny katella, jos löytäisin jonkun halvan mutta hyvän kameran, koska se on pakko hankkia ennen ku lähen sinne! Oikeesti en pärjäis siellä ilman kameraa. Jos jollaki on ideoita tai vois myydä omansa niin voi ilmottaa mulle asiasta!! :) Oon onneks saanu jo vähän sponsoreita sitä varten, ku tällä mun opiskelijapudjetilla ei kauheesti kameroita ostella.

Minä kyllä toivon, että nää helteet jatkuis pitkään! Onneks ainaki huomiselle on luvattu +26! JEE! Sitä ootellessa nukkumaan....

2 kommenttia:

  1. en kyllästy lukemaan sun vaihdevuosista ! myöhemmisä plokailuisa lopetat tuommosen ängstin kyllä ettei jotaki kiinnostais! :DD

    VastaaPoista
  2. oi ihanaa enpäs tiennykkään että oot Argentiinaan jo hakenu! taijanpas alkaa seuraa sun blogia että kirjotteleppa usseesti vaan!:))

    VastaaPoista