maanantai 17. toukokuuta 2010

Pidennetty viikonloppu

Jahas! eipäs oo tullu monneen päivään kirjotettua tänne.. Nyt sitten kunnolla tekstiä siitä eestä!
En oo saanu vielä yhtään kuvaa tänne laitettua, mutta kyllähän sitä vielä ehtii. Niin muuten huomenna aijon mennä sitä kameraa ostamaan! JEE parasta ku saa kameran, niin voi jo nyt ottaa kaikkia kuvia kavereitten kanssa ja sitten ottaa ne mukkaan sinne Argentiinaan ja esitellä, että tämmöstä menoa meillä Suomessa.

Mulla on aivan ihana pidennetty viikonloppu takana päin. Paljon paljon aurinkoa, sukulaisia, ystäviä, piknikkejä, sade/ukkoskuuroja, hengailua...... Elämää parhaimmillaan! Se vaan on melko huono tuossa ilmassa, että koulujutut meinaa väkisinkin unohtua tai sitten ne on mielessä, mutta jos saa valita auringon ja läksyjen väliltä niin kyllä se ensimmäinen vie voiton! Sekin tuli huomattua viikonloppuna, että aurinkorasva ois ihan hyvä keksintö. Illalla kun tulin kotiin niin huomasin, että ei helkkari, olkapäät ja rintakehä ihan tulipunaset.. hmm ei se ollu ku sitten rasvaa ostamaan!
Saapa sitten nähä minkä värinen oon ku tuun sieltä Argentiinasta! ei varmaan paloautosta erota... No toivottavasti opin siihen mennessä käyttämään aurinkorasvaa :D

Mutta näin asiasta seinäkelloon, juttelin tänään fb:ssa yhen Even kans, joka lähtee kans Argentiinaan vaihtoon samalla kun minäki. Nähtiin ekan kerran siellä orientaatioleirillä Sammatissa ja ajateltiin, että nähtäis kesälläkin, niin saatais yhessä purkaa innostustamme ja vähän suunnitella kaikkea yhessä. Ei hitsi ku sais sen isäntäperhe tiedon jo, ku ois sitten vähän helpompi ruveta miettii mitä ottaa mukkaan ja tuliaisia perheelle ja semmosta. No joo ei oo ihan ajankohtasin asia, mutta kuiteski ois kiva! En onneksi oo ainut jolla ei ole vielä isäntäperhettä, sillä mitä oon kyselly niin suurimmalla osalla ei oo vielä.. OIKEESTI pikkusen mää varmaan hypin kattoon ku ne ilmottaa siitä perheestä, ku sitten tavallaan kaikki on varmaan ja sitten voi jo olla oikeesti lähössä.

Jees! Seuraava vklp onkin sitten kotiviikonloppu, eli Kemiä kohti.. Niille jotka ei vielä tiennykkään niin asun silleen 400 kilometrin päässä kotoa. Tulin tänne opiskelemmaan ja oon tykänny ihan sikana! Niin no mutta kuitenki. Kotiin olen menossa käymään ja ikävä on kyllä ollukki ku en ole käyny melkeen kahteen kuukauteen Kemissä. Saa syyä kunnolla ja nähä perhettä ja ystäviä!
Vitsi mulla varmasti tullee ihan kauhea ikävä kaikkia ystäviä ja kavereita ja varmasti kotiakki tullee ikävä! Ajattelin aluks silleen, että no eihän minulle nyt ikävä tule, mutta kyllä sen on huomannu kun yksin assuu, että jos on vaikeita aikoja niin kyllä sitä mieluummin kotona ois. Mutta kyllähän minä selviän ikävästä jos ottaa semmosen asenteen. Ja ihan varmasti siellä Argentiinassa tutustuu niin moneen eri ihmiseen, että tekemistä riittää. Ainakin toivottavasti! Eikä sitä tekemistä välttämättä aina tarvihekkaan.
Mutta on se hassu aatella ettei käy vuoteen kotona tai nää näitä ihmisiä täällä ja sitten ku tullee takasin niin kaikki on niin muuttunu! varsinki ite!

Mutta nyt kun vielä aikaa on niin haluan olla kaikki ajat näitten kaikkien ihanien ihmisten kanssa! love you all :)

6 kommenttia:

  1. Eii hitsi tulee sitte ikävä ku lähet, mutta oon kyllä ilonen sun puolesta ku pääset tommosta kokemaan. :p<3 Ja sitte ku tuut takasin niin kaikkea jännää on täällä tapahtunu.. kuitenki minä paksuna ja naimisiin menossa.. no eiii :DD

    VastaaPoista
  2. mua jo alkaa melkein itkettää ku mietin että lähet pois ja sitte tuut takas niin isona ja kokeneena Marikana:(( </3

    VastaaPoista
  3. muakin jännittää iha kauheesti sun puolesta! olis niin sistiä itekkin lähtee vaihtoon. sanon tän varmaan vielä miljoona kertaa, mutta piä hauskaa siellä sitte!!
    Essi

    VastaaPoista
  4. oii vitsi teitä ihania :) kyllä mää teät siellä muistan ja laitan vaikka kirjeitä! mutta se just onki pelottavvaa että kaikki asiat muuttuu, mutta kyllä sitä sitten varmasti sopeutuu siihen normielämään:D toivottavasti!

    VastaaPoista
  5. mulle saat lähettää argentiinalaista hiekkaa mun kuubalaisen kaveriks;)) no vitsi, mutta ootan innolla että millasen perheen sää sitte saat ja mistä päin! jännää!:D

    VastaaPoista
  6. hahah roosa repesin tolle hiekkajutulle :D NO ARVAA kuin mää ootan! hihii vois tulla jo :o

    VastaaPoista