lauantai 19. kesäkuuta 2010

Fazerin suklaata ja marimekkoa

Hassua ajatella, että 2 kuukauen päästä mää oon Pariisin lentokentällä matkalla Argentiinaan. Lähtöön on siis alle kaksi kuukautta ja tekemistä on vielä paljon. Onhan sitä aikaa toisaalta vielä paljon jäljellä, mutta itseni tuntien jätän kaikki niin viimetippaan, että sitten tulee hätä! Nyt ei näytä kyllä ihan siltäkään, koska oon ihan mielissäni alkanu jo miettimään, että mitä sitä ottais mukkaan :D Tuliaisiakin oon alkanu miettimään... ainaki Fazerin suklaata, jotain marimekkoa tai ... jos jollain on hyviä kokemuksia tai ehotuksia tuliaisten suhteen niin kuuntelen mielelläni!
Oon niin mielissäni siitä perheestäki, vaikka en oo niistä mitään uutta tietoa vielä kuullukkaan!! Hassua, että en ole vielä sähköpostiakaan lähettäny, ku on ollu ihan sikana tekemistä tässä loman alussa. Sitten oon oottanu, että jos sais niistä niitä lisätietoja postissa, jossa ois mukana kuviakin!
Kaupungista olen kuitenkin ettiny tietoa ja aivan mahtavalta vaikuttaa! Eli olen menossa Mendozaan, provinssin pääkaupunkiin, jossa asukkaita on n. 111 000. Olen seuraillu myös lämpötiloja ja nyt näyttää kyllä aika kylmältä, ku siellä on talvi, mutta internetin saloista löyty tieto, että kyllä siellä kesällä saattaa olla jopa 40 astetta, joten ei hätää :)

Onneksi menee silti aika näin noppeesti, vaikka yleensä se menee niin, että odottavan aika on pitkä! Nyt vaan tuntuu, että aika mennee niin noppeesti, että ei kerkee kissaa sanoa ku on enää pari päivää lähtöön! Tässä nyt nämä kaks kuukautta aikaa vielä tehä töitä ja tienata sinne käyttörahaa.. sitten ois viisumipapereitten laittoa ja sen semmosta... Kääk! Mää oikeesti lähen sinne?! miten voi olla mahollista!? mutta onneks ei vielä jännitä! :D

3 kommenttia:

  1. hyvin sää kerkeet! ei tässä vielä mitään kiirettä, meikäki vissii vimppa viikolla alako ostelee kaikkea ja lähetin suunnillee viisumipaperit XDD :D

    VastaaPoista
  2. niin tokitoki ehin :)) mutta nyt vain on niin innostusta, niin kannattaa hyödyntää!

    VastaaPoista
  3. Minä en uskalla miettiä tuliaisia enkä muutakaa vielä, vaikka se on ihan KOHTA mutta en siltikää vielä tajua tätä yhtää!

    VastaaPoista