maanantai 28. kesäkuuta 2010

No puedo esperar, 52 días!

Oon aikonu kirjottaa jo aikoja sitten, mutta jotenki on vaan jääny! Ensinnäki ihan MIELETÖNTÄ, että lähtöön on enää 52 päivää jäljellä.. Ihan hullun vähän. Nytkin on aika menny niin siivillä, ettei oikeesti huomaakkaan.

En ole vielä saanu niin paljoo aikaseks, että oisin vaihtanu osotteeni takasin Kemiin, kun muutin tänne tosiaan kaheksi kuukaueksi, ku on kesäloma (=kesätöitä)! Eli en ole vielä saanu postitse lisätietoja perheestä, mutta eipä sillä oo kauheesti väliä!
Mää nimittäin LÖYSIN mun SISKON fb:sta!! Oli ihan mahtavaa.. aluksi olin silleen että onkohan tuo se mun host sisko? ainaki se oli saman niminen ja se kävi sammaa koulua ku minä, joten pakko kai sen oli olla! Lisäsin sen kaveriks ja seuraavana päivänä se oliki kirjottanu mun seinälle! Vaikutti alusta asti ihan mahtavalta ja just mulle sopivalta perheeltä. Vaikutti siltä, että kaikki on siellä ottamassa mut ilolla vastaan, ja kaikki oottaa näkevänsä minut ja että saavat tutustua minnuun :) Oon niiiin ilonen! Sanoin sille siskolle koko ajan, että en voi oikeesti uskoa todeksi, että oon oikeesti menossa sinne ja ootan ihan mielettömän innolla koko vaihtovuotta ja että nään ne kaikki ja äääää ihanaaaaa!!

Me ollaan nyt juteltu monena iltana mesessä ja fb:ssa ja oon saanu vähän viestejä myös hostäidiltä, isosiskolta (buenos airesista) ja siskon kavereilta! Ihan mahtavaa on ollu kuulla millasta elämää ne siellä elelee. Ainaski olen kuullu, että vanhemmat on ihania ja avoimia, he asuvat eri osotteissa ja lapset pääosin äitillä.. ja sitte sisko on kertonu, että se harrastaa tanssia niinku minäki! IHAN PARASTA! se voi sitte viiä mut tanssitunneille :)) ja sitten kaikkee ihan mahtavaa.. koulu on kuulemma rento ja että tunnen sinne itteni tervetulleeks, eikä sinne oo ees kuulemma pitkä matka kotoa. Sitten mää kai jaan huoneen sen siskon kanssa, tai se sano, että saan kyllä ite sitten sanoa jos en halua olla samassa. Sitten ne on kuulemma aika paljon vapaa-ajalla tanssimassa ulkona ystävien kans. Ihan parasta! ja oon kuulemma tervetullut mukkaan! ja kaikki ne sen ystävätki haluaa tutustua muhun!
Niin ja sitten se perhe matkustelee aika paljon. Ainakin ne käy siellä isosiskon luona Buenos Airesissa, joka asuu siellä perheineen. Sillä on kaks sulosta pikkulasta, joista oon kans nähny kuvia. Ihanaa! Se sisko sanoki, että sitten ku tuun niin on jo suunnitelmissa reissu Buenos Airesiin.. Hihiii!

Että tää kesä"loman" alku on menny tässä fiilistellessä tätä perhe hässäkkää ja katellessa kaikkien niitten miljoonia kuvia, etsiskellessä mahollisia hostperheenjäseniä/sukulaisia ja kaikkea mahollista :D tää on ihan parasta!
AFS:ltä ne on kyllä sanonu, ettei kannata liikaa pittää yhteyttä hostperheeseen ennen ku mennee sinne, ku sitte on liian suuret ennakko-odotukset, mutta P****T sanon minä! haha! no mää ainaki haluan kysellä vähän että minne sitä on menossa, ettei oo niin pelottavaa ja muutenki ois aika karua olla puhumatta niitten kans! mutta sen näkee sitten onko siitä hyötyä vai haittaa.. ei kannata liikaa vaivata päätään tommosella!

Muuten viimeks ku sanoin ettei vielä jännitä, niin eilen kyllä jännitti ekaa kertaa, ku istuin auton takapenkillä ja näin siinä tuulilasissa kiinni olevan navigaattorin! Siitä muistin, että ei hemmetti ku lentokonneessa on se ruutu mistä näkkee, että missä kohtaa se lentokone on menossa ja sitte se on kaikkein jännintä ku se Argentiina kokoajan lähestyy ja lähestyy! IiIIk voin kuvitella sen tilanteen! tai no en voi oikeestaan.. en voi ees kuvitella, että oon lähössä yhtään minnekkääää APUA! IHANAA!
Sitten muutenki tullu tässä touhuiltua kaikkia vaihtarijuttuja niin alkaa pikkuhiljaa tuntua todellisemmalta tää lähtö.. Minulla on vielä sellanen ihana äiti, joka tykkää innostua joskus jopa enemmänki ku minä, niin sen kans on ollu kiva sitten suunnitella kaikkea mukaan otettavvaa.. sitten ostoslistaa ja sen semmosta :D
Listalla on ainaki:
1. matkalaukku
2. kamera (jota en oo saanu vieläkää ostettua)
3. aurinkorasvaa
4. tuliaiset
5. pokkareita
Hah! tuossa oli ahkä 1 miljoonas osa.. lista jatku loputtomiin, mutta ihan hyvä jo nyt kirjotella niin ei tartte ostaa kaikkia kerralla!

Mutta siis vaihtotunnelmissa! EN MALTA OOTTAAA MILLÄÄN! 52 päivää enäää<3

besos Marika

3 kommenttia:

  1. aaaa rakas ihana ku oot niin ilonen tästä, mulla on samat fiilikset kans! :) En malta millään oottaa, mutta yritän olla ite hirveesti juttelematta perheelle ja muille vielä, koska oon saanu jo nyt kasattua itelle hirviät pilvilinnat koko lähdöstä ! Eli en uskalla enää! :DDD

    VastaaPoista
  2. Sun tuleva kotikaupunki on tosi kiva paikka, kävin siellä kolme vuotta sitten. Lähellä Chileä ja upeiden viinitarhojen maisemissa (kannattaa käydä tutustumassa:) ja hyvät harrastusmahikset. Hauskaa vaihtovuotta!! t.ninni

    VastaaPoista
  3. Oii kiva kuulla, että on ihana paikka :) kuvista päätellenkin ihania maisemia ainaki! kiitos tosi paljon!! :D

    VastaaPoista