keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

WOHOUU..... no höh

Oikeesti tänään olin jo niin varma, että nytpä Marika on saanu perheen!! Kun tulin kottiin niin näin, että EIII HELKKARI mulle on tullu postissa AFS:ltä kaks kirjekuorta! No minähän olin sydän kurkussa, että ei ole todellista, itken kohta onnesta... No, sitten aukasin ensimmäisen kirjekuoren ja sieltä paljastu joku opas vuoden ajalle.. no sitten olin, että no ihan varmasti on se isäntäperhetieto tuossa toisessa kirjekuoressa.. ja aukasin sen, NIIIIN jees..... eiku voi helkkari, siellä onkin vaan jotkut viisumipaperit!! blääh mälsää! no mutta onneks AFS ei oo mua kuitenkaan täysin unohtanu!

Eli vielä ei oo sen kummempaa muutosta entisestä, mutta nyt pitäis siis alkaa hoitamaan vielä tuo viisumiasia kuntoon.. JA oikeesti tää ei voi olla mahollista, että on ennää alle 80 päivää lähtöön! I can´t believe it!!
Nyt on tavallaan kesäloma alkanu, ku ei oo enää ku palautuspäivä jälellä ja sitten lauantaina jotain lakkien jakamista ja semmosta kivaa!! mutta oon tässä jo pari päivää saanu nautiskella loman ihanuudesta vaikka tuolla ulkona ei mikään hullun lämmin olekkaan.. Kesällä sitten on jotain kesätöitä tiedossa, niin sais kerättyä vielä rahhaa, että sielläki Argentiinassa vois elellä ihan normaalisti :) onneks oikeesti sain töitä, ku muuten varmaan tympääntyisin vaan olemaan kämpillä koko kesän, ku nyt on hassua ku ei tarttekkaa ite tehä ruokaa ja siivota ja pyykätä! joten melko rento kesä tullee olemaan töistä huolimatta..

Niinku viimeksikki hehkutin mun ihania ystäviä, niin pakko jatkaa vielä vähän lissää! Oon vaan tutustunu tän lukion ekan vuoden aikana niin moneen ihanaan ihmiseen, että tosi hassua nyt lähtee kesäksi Kemiin ja sitten lähtee sieltä vaihtoon, ku sitten kaikki jää tänne siks aikaa! ja sitten ku kaikki on sanonu että ne toivois että jäisin tänne.. IHANIA<3 tottakai mää ymmärrän ettei ystävät halua, että lähen ;) enkä mää haluais niitä jättää tänne, mutta ei oikeen ole vaihtoehtoa..

Vitsit muuten ystäviin liittyen ja oikeestaan kesälomaanki! Mää olin joskus tässä pari kuukautta sitten ihan mielissään järjestämässä läksiäispirskeitä, mutta no.. vähän suunnitelmat meni pieleen ja se paikka mikä ois vaan ollu niin täydellinen niin on varattu mun lähtöpäivään asti! No ei se ole ku miettiä uus paikka tai luopua koko ajatuksesta. Ois vaan ollu tosi kiva tutustuttaa Kemin ja Kuopion ystävät toisiinsa ja viettää vielä hauskaa kaikkien kans yhessä ennen lähtöä. Mutta pittää tässä suunnitella. Mikään ei ole vielä pois luettu suunnitelma.
Mutta jos tutuilla ois hyviä ideoita niin otan todellakin vastaan :)

JEES pidemmittä puheitta hyvvää kesälomaa kaikille, joilla semmonen on!!

3 kommenttia:

  1. AA ihanaa nyt löysin tän sun blogis ! Muista tänne sitte aina kirjottaa, ja hei arvaa mitä aattelin! Annat sitte mulle sun "Argentiina numeros" nii voidaan siellä aina soittaa joskus välillä ;)

    VastaaPoista
  2. Sorry, pakko huomauttaa, että sun kirjotuksessa on yx pieni asiavirhe koskien siivousta ja pyykkäystä... Koska kevätsiivous jäi multa väliin, on suunnitelmissa suuri kesäsiivousurakka ruokapalkalla. Ja kaikki tyynyliinat ovat odottamassa silitystä! ;)

    VastaaPoista
  3. Joo tosiaanki eve vaihetaan numeroita, mutta sitten ei saaha liikaa puhua suomee :DD
    HAHHA äiti, toki mää autan kotihommissa, mutta musta tuntuu että se voi olla siltikin rennompaa ku tää 10 kuukautta, kokemuksen syvällä äänellä voin sanoa :)) mutta onneks en ole siellä yksin!

    VastaaPoista