keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

MI FAMILIA

Paras fiilis ikinä! Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla, kun aukasee kirjekuoren ja siellä lukee, että tietoja isäntäperheestäsi! SIIIS AIVAN MAHTAVAA JA IHANAA JA PARASTA! Mää sain eilen isäntäperheen, voitteko kuvitella! Olin hyvän ystäväni Jennan kanssa (joka on mulla kylässä Kuopiossa) käymässä pikaisesti kotona ja sitten posti tuli. Menin tavalliseen tapaan hakemaan sen ja huomasin, että jahas, AFS:ltä postia! Olin silleen että no ei se ole perhetieto ku viimeksikki petyin.. aukasin sen kirjekuoren rauhallisesti siinä ja luin ensimmäisen rivin........ EIEEIIII HELKKARI OOO TOTTA! hypin kattooon ja tärisin ja märisin ja huusin ja kilijuin. Jennan kans siinä kilpaa itkettiin onnesta! Tää on nyt niin totta!

Mutta siis perhe kuullostaa ihan mahtavalta. Tai no mitä nyt alustavia tietoja olen vasta saanu. Mutta siinä on isä (lääkäri), äiti, tyttö -93, poika -89 ja koira! Perhe asuu Mendozan provinssissa, kaupungissa nimeltä Mendoza, eli kaitpa sen provinssin pääkaupungissa! Ihan huippua... Sitä tietoa mää jännitinki, että mihin päin Argentiinaa sitä onkaa menossa, mutta nyt senki sai selville. Siellä on kait ihan kohtuu lämmintäki ja mitä oon kuvia kerenny vilkasta niin hienoja maisemia saa ainaki katella, nimittäin se on melko lähellä Andeja. Vaikuttaa ihan tosi mukavalta paikaltaki!

Pikkusenko voi ihminen olla onnellinen! Sitä sanotaan, että se perhe tulee sillon kun sitä vähiten oottaa ja todellakin mun kohalla piti paikkaansa. Joten jotka on nyt samassa tilanteessa niin kyllä se sieltä tullee.. se on vaan tosi inhottavaa oottaa, mutta sitten ku se päivä koittaa niin aivan mahtava tunne!! :))Oon niin happy, että hymyilen varmaan seuraavat kaks kuukautta ja sitten hymyni vielä yltyy sen jälkeen ku pääsen sinne :D
Mutta nyt oottelemaan lisätietoja siitä perheestä ja kaupungista!<3 AHH täältä tullaan ARGENTIINA!!!!

2 kommenttia:

  1. Marika oot ihana, oikeesti oon aivan liian ilonen ku sait perheen! :) voi että, tää on ihan mahtavaa ku vissiin jo kaikki Argentiinavaihtarit AFS:ltä ollaan saatu alustavat tiedot perheestä! Huippua ! <3

    VastaaPoista
  2. Sä oot NIIIIIN JATKOSSA!!!!!!! ;)
    <3:lla äiti

    VastaaPoista