lauantai 11. syyskuuta 2010

Its hard to find cardamomo en Mendoza!

Aattelin kirjotella tallasen valipaivityksen ku oon paossa taalla olkkarissa! Sisko nimittain leipoo niita kanelipullia tuolla mita paatin sitten viia sinne AFS tapaamiseen! hmm homma hieman k**i nimittain taalta ei tahan hattaan loyvy kardemummaa, joka saa pullan maistumaan pullalta.. mutta ei voi mitaan! ihmisten taytyy siis syya pullaa ilman sita. Oon siis taalla olkkarissa ku en voi olla samassa tilassa missa leivotaan mun allergioitten takia! hah toivottavasti ne pullat onnistuu.

Eilen illalla menin mun luokkakamujen kans kaupunkiin kavelee ja kattelee paikkoja! Oli kylla kiva paasta taas valilla jonnekki ku oon aika paljon kotona. Tytot sitte naytteli mulle jotain puistoja ja kauppoja ja sitten siina juteltiin ja hengailtiin. Mentiin sitten yhen kaverin luokse juomaan limukkaa ja maa epatoivosesti harjottelin espanjaa! Pittaa oikeesti alkaa sonkkaamaan ku en maa muuten ikina opi. Yhen lauseen sanomiseen mennee ehka 5min joten se on aika turhauttavaa!

No sitten illalla menin viela mun siskon kavereitten kans huoltsikalle hengailee ja juttelee! ne on kylla ihan huippuja! Harmi ku koko mun siskon luokka lahtee tassa vahan yli kymmenen paivan paasta barilocheen ku ne lahtee juhlii sita etta ne lopettaa koulun ja on siella jonku vahan yli viikon. Hmm pittaa keksia jotaki ja opetella menemaan yksin paikkoihin. :D toisaalta ihan hyva etta en roiku koko ajan siskon hihassa kii!

Tannaan juttelin mun siskon kans Skypessa! siis oikeen siskon joka on nyt espanjassa. Oli kylla tosi kiva jutella ja vaihtaa kuulumisia. Ihan outoa etta se on ollu siella jo yli kuukauen ja maa yli 3 viikkoo.. Aika mennee ihan sika noppeeta! :o
Sisko terkkuja sinne taalta ja pusuja!

Sitten lahin itekseen vaan kavelee tonne vahan matkan paahan huolstikalle! Oisin kayny ostaa pari paitaa mutta vaatekaupat oli kii ku on siesta! Hm pittaa yrittaa keksia jotaki paallepantavaa illaksi, ku lahetaan tosiaan tanssmiaan :) Sitten menin sinne huoltsikalle, ostin kokiksen ja pari karkkia ja kuuntelin musiikkia ja aattelin etta "ompas tama elama mukavaa!" :)

Nyt siis oottelen etta lahetaan sinne AFS tapaamiseen ja ihan parasta taas naha niita kaikkia muita vaihtareita! Niitten kans on huippua..
Me siis syyan siella tapaamisessa ruokia eri maista ja en tiia mita muuta siella tapahtuu! Se loppuu kai joskus 8 aikaan ja sitten myohemmalla lahetaan bailaamaan ;D
Ihan parasta!

etta tallasta talla kertaa!

un beso marika

3 kommenttia:

  1. Sie siellä vaan bailailet ja meillä on kohta kaikki tyynyliinat sun muut pinossa oottamassa silitystä!! ;)
    Jajjaj...pidä kivaa!!!!!!!!!!!
    <3:lla äiti

    VastaaPoista
  2. Oi kuulostaa niin mukavalta! :) Ihanaa oli katella niitä sun facebook kuvia, siel se miesten sylissä heti istuskelemassa <3 oikkee asenne! :)

    VastaaPoista
  3. ai hei täällä voi kirjottaa kommentteja, en tienny.. :D sinne kans sikana terkkuja täältä ja muschos besitoss! <3:lla sisko

    VastaaPoista