torstai 9. kesäkuuta 2011

¿Que vas a hacer VOS sin NOSOTROS?

Pohjosen reissun jalkeen tosiaan kerkesin olla viis paivaa kotona ja lahin viikonloppureissulle San Rafaeliin moikkamaan toista suomivaihtaria ja juhlimaan saksalaisen vaihtarikaverin synttareita. Ihan onnistunut viikonloppu!



Sitten meilla oli siina toukokuun lopulla sen meidan luokan hupparin esittely koulussa. Taalla Argentiinassa siis joissain kouluissa on tapana teha abihuppari ja aika hyva kaytanto ku ne saa luokan kans suunnitella sen viimista pilkkua myoten. Me edellisena yona mentiin kaikki yhen luokan pojan kotiin tekemaan luokan lippu ja hieman valmistamaan itseamme seuraavan paivan fiilikseen. Tallainen oli meidan luokan lopputulos!


Edellisyona olin niitten harvojen joukossa hereilla kello 04:15. parin tunnin paasta siis kouluun reippaana!


Minun hupparissa on nimena Mariquita(pikkumarika), jonka mun luokkalaiset oli laittanu yllariks silla aikaa ku olin siella reissussa. Noh, pitaahan sita huumoria olla :D





Koulussa sitten sita seuraavalla viikolla oli mielettomat fiestat ku siella oli joku aanestyshassakka oppilaskuntaan liittyvaa tai jotain. Oli semmoset kaksi puoluetta ja ne siella tarjoili oppilaille kakkuja ja ruokaa ja yritti saaha oppilaitten aania puoelelleen hirmusella fiestalla! koko koulu oli koristeltu ja vuorattu semmosilla julisteilla. Oli hauskaa!


Tammosta siis tanne loppukuukausiin kuuluu!
Nyt on melkeinpa joka sekunti lahtopaivaan asti suunniteltu.. Joten kiiretta pitaa! Mutta parempi niin. Nyt tassa pari paivaa oon huilannu kotona ku oon ollu flunssassa ja paassa on pyoriny ihan hirmu paljon Suomeen palaaminen ja taa viiminen kuukausi taalla. Paa on ihan pyoralla! Yritan loytaa aikaa tassa sapinassa paivitella tanne naita viimesia aikoja taalla. Eniten nyt haluan nauttia tasta mun ihanasta perheesta ja kaikesta mita Mendoza tarjoaa.

Joka paiva mietin, etta hitto mulla tullee mean koiraa ikava :(

besos ja ainiin IHANAA KESAAAA!! NAUTTIKAA! :)

3 kommenttia:

  1. hahhaa sun pittää hankkia koira!:D

    VastaaPoista
  2. niin kylla pitais, mutta reppana joutuis olla hirveesti yksin ja semmosessa 22 nelion asunnossa.. :(

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus! :)
    Parasta tuo pikkumarika :)
    Tuu pian kotia sieltä ja ota se koira mukaan, niin meänkin koira-asia ratkee samalla!

    VastaaPoista